Ahoj, mám problém se startováním. Po rozebrání spínače startování na řidítkách, jsem si oměřil že skutečně přívod napětí po zapnutí klíčku je na modrobílém drátku 12,8V, ale černý drát je natvrdo přikostření, tzn. že když zmáčku start, tak zkratuju napětí baterky na zem a tím pádem zacvaká relé a nic se neděje. Po dnešním bádání jsem se stejně ze zabaleného svazku nedohledal, kam mají tyto dva dráty pokračovat.
Proto moje žádost na někoho z Vás kdo by měl u sebe jakékoliv elektrické schéma zapojení, byl bych mu vděčný. Pokud bych se nedoměřil výsledku, následoval by nejspíš servis v jihlavské Yamaze.
Díky
LuckyLaky
A sekci manualy jsi zkousel?
http://www.fazerclub.cz/manualy/
Mame je zde na FazerClubu
Dopoucuji jakykoliv servisni manual na FZ6 a hledat IGNITION SYSTEM
Jasně, zkoušel jsem si to už hledat v servisních manuálech a našel jsem wiring. Také jsem dostal e-mail s pěkným zobrazením zapalovacího obvodu. Bohužel jsem zatím po zkouškách na nic nepřišel, takže budu muset navštívit nějaký moto servis. Není to už dnes jen tak si něco doma zkontrolovat nebo opravit
Po připojení autobaterie a vyřazení z okruhu motobaterii (pro případ kdyby byla vyzkratovaná, aby mi nevyhořela i autobaterie), jen zacvakalo relé a stále stejný problém jako u staré baterie. Pak už mi to nedalo zajel jsem do obchodu, kde jsem si nechal změřit baterku z motorky a zátěžový test ukázal, že je v kopru. Koupil jsem novou a startuje jak víno. Ví někdo jaký můžou bejt rozdíly mezi auto a moto baterií, kromě startovacího proudu?